zaterdag 28 november 2009

Meisje van dertien

Schrijven is
pijnlijk
als ik verdwaal
in angst en van verlangen
smacht.
Verlamd
beef en huiver ik
en besef
ik ben niks en
tot niks keer ik weder.

Beklemmend:
Ik mag hier niet
tot wasdom komen.
Bonzend slaan de slapen
de maat
daar wìl ik niet in mee
ik moet.
Moed al verloren.

Een spannend lijf
blond haar
stijl en lang tot op de schouders
gespierde lange benen
strevige, volle, ronde billen,
slank is de taille.
Haar borsten zijn de Europese top. …..
Maar: wat een lelijke puistenkop!

De psych:
Schrijf je zo
over een meisje van dertien
dan ben je ziek.
vraagt om problemen
verlenging van je tbs.

Door de beugel?
Zeker niet
Onder ogen?
Niemand!
Onders ons?
Onder ons!
Door de vingers?
Nou vooruit dan maar
nog één keertje:

Een spannend lijf
blond haar
stijl en lang tot op de schouders
gespierde lange benen
strevige, volle, ronde billen,
slank is de taille.
Haar borsten zijn de Europese top. …..
Maar: wat een lelijke puistenkop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten