dinsdag 15 september 2009

De eerste keer

Er zijn zondagen geweest dat ik me minder happy voelde. Déze zondag kan absoluut niet meer stuk. Wij, het twaalfde van HOV, boeken de eerste overwinning van het seizoen……..na maar liefst acht nederlagen. Twee keer gescoord ik. Sta nu te wachten op mijn vriend Kees bij het Palet. Daar doet hij een cursus aquarelleren. Vrolijk kwebbelend komt de aquarelleerclub naar buiten. Kees vertelt, druk gebarend, een van zijn sterke verhalen. Carola, lange blonde haren, is duidelijk geamuseerd. Lekker wijfie. Zij gaat ook naar dat feest vanavond.

Het is ongeveer drie kwartier lopen van het Palet naar Ineke’s huis, waar het feest is. En in die drie kwartier is er wat gaan tintelen in de lijven van mij en Carola. Slimme meid, zeg…. …Ze heeft een bijzondere, wat lage stem…..hou ik van….
Zoals gewoonlijk in niet al te groot en tamelijk onbekend gezelschap hang ik de grapjas uit….woordgrapjes, rare stemmetjes, gekke bekken…..ben in vorm vandaag. Carola kan er niet genoeg van krijgen: ze lacht om vrijwel alles wat ik zeg en doe. Het is koud….dikke warme jassen hebben we aan…mutsen op…. we lachen, praten en als we elkaar per ongeluk expres aanraken op die warme jassen, wanten en mutsen ….voelt het alsof we elkaars naakte lichaam strelen.

De woning, een typische studentenkrot, is al in orde gemaakt voor het feestje. De vriend van Ineke heeft zijn best gedaan. De kamer zit al behoorlijk vol feestgangers. Visnetten, slingers en wierook- en wietgeur hangen al in de kamers. De kaarsen hoeven straks als het echt donker wordt alleen nog ontstoken te worden. Op een tafel staat wijn, bier, limonade, franse kaas en stokbrood. Voornamelijk door de gasten meegebracht; het is een Amerikaanse fuif. Wist ik niet; heb niks meegenomen.

Er is nog een klein stukje matras vrij; Carola en ik duiken daar gelijk op. We roken een stickie, drinken een wijntje en eten een stuk stokbrood met kaas. Dromerige Pink Floyd klanken………. we zitten in Lotushouding tegenover elkaar……mijn handpalmen tegen die van haar…..gesloten ogen…..het ballet van de vier handen activeert vlinders in de buik …..we zoenen, strelen, knuffelen. Dit is óns feestje; geen oog voor anderen.

Tegen twaalven gaan we weg. Kees zit uiterst geconcentreerd een potje te schaken……..hij hoort niet eens dat we hem gedag zeggen….….
Bij vriend Fred kunnen we overnachten. Hij woont in het Centrum; ik heb zijn sleutel voor als het ooit eens nodig is. Carola wil liever naar huis. Ze is behoorlijk moe is. Ze heeft slaap. Moet morgen weer vroeg op….naar school….voor een project op de toneelschool. Toch gaat ze met me mee. Hoewel lang niet meer zo swingend als op de heenweg.

Het is behaaglijk in Fred zijn kelder. Een slaap- werkkamer met een mooie twijfelaar. In gedachten zie ik onze ontblote lichamen van alles doen om elkaar te laten genieten. Het zal voor mij de eerste keer zijn. Carola is twee jaar ouder dan ik, dus zij zal wel wat meer ervaring hebben. Zij is naar de wc; ik heb drie vloeitjes nodig om een behoorlijk shagje te draaien. Carola hoeft niet te douchen. Dat komt morgen……nou ja….straks dan. Ik wil mijn zweterige lijf afspoelen en een beetje lekker ruiken voor straks. Carola zou alvast gaan liggen. Moe. Haar ontspannen lichtheid van vanmiddag is ver te zoeken.
Ik kom onder de douche al zowat klaar. Wilde fantasieën over straks maken me bijna gek.
Een mooie schone lekker geurende jongen stapt de kelder in. Carola ligt op haar rechterzij. Ze lijkt te slapen. Ik laat het licht aan en leg mijn warme blote lijf tegen haar aan. Leg mijn hand op haar buik en kus haar nek. Mijn enorme erectie strak tegen linkerbil. Ze reageert niet…..de eerste vijf minuten. Zou ze echt slapen, denk ik.
Opeens met een ruk draait ze zich op haar rug. Ik schrik er van. Ze trekt haar T-shirt over haar hoofd en ontdoet zich van haar maillot en slip:
‘ Oké dan, maar doe voorzichtig. Het is voor mij de eerste keer.’
Binnen twee minuten kom ik klaar; zij he-le-maal niet. Het bloed contrasteert fel op het hagelwitte laken. Bloody Monday…..een blijvend, heftig schuldgevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten