woensdag 19 januari 2011

Schrijven is niet echt leuk

schrijven is niet echt leuk
het drijft me naar de donkerste  plekjes van mijn onderbewustzijn
mijn grootste angsten mijn diepste verlangens
lang ben ik in trance 
bibber en huiver 
gevangen in herinneringen aan achtervolgen pesten dwalen slaag
ik mag er niet zíjn - gevoel dat overheerst

ik weet
ik wil 
met je
spannende lijf
mooi bruin
sierlijke lange benen
strakke volle billen
puik figuurtje
bovenal lekkere tietjes
jammer alleen van je lelijke kop
waar geen zinnig woord uit komt

mijn psychiater zegt me
schrijf zulke woorden liever niet op

het gevoel iets gedaan te hebben
dat niet door de beugel kon
houdt me in een wurgende greep
grom grimmig om het grove dat ik schreef
eens geschreven blijft geschreven 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten