zaterdag 28 augustus 2010

24. Smullen in Avignon (2)

Dit is deel 24 van de serie Avignon


‘Heather gaat nog voor het eind van de vakantie voor mij poseren!’ neem ik me voor.
Rachel en ik brengen Heather nog even naar huis.
Het is twee uur. We zijn thuis….nou ja, op ons vakantieadres…......op de Impasse Saurel. Zo zachtjes mogelijk lopen we de trap op. Boven, op onze slaapetage, kijkt ze me lief aan; haar ogen vragen om aandacht en meer. Ik streel over haar ‘bolletje’, ze buigt haar hoofd en legt het tegen mijn borst; ik sla een arm om haar heen. Ze leunt tegen me aan en wiegt haar enorme, o zo zachte lijf tegen me aan.
‘Ik heb vanmiddag een flesje wijn gekocht, Jee, een Saint-Emilion, dat is toch goeie volgens jou? Kom naar mijn kamer; dan drinken we een glaasje wijn.’
‘Okee, Rachel,we gaan die wijn opdrinken.'

Ik heb wel eens, ook waar zij bij was, gezegd,dat ik dikke vrouwen walgelijk vind. Zou ze dat gehoord hebben? Zij valt op grote slanke mannen. In dat plaatje pas ik precies maar ik ben ook oud, grijs, behoorlijk kaal en gerimpeld.........en toch zit ik hier, in haar kamertje, op haar bed en drink, in het holst van de nacht, mijn lievelingswijn met haar. We praten zachtjes. Laat Claude, Antoine en de andere gasten maar lekker slapen. Ze hoeven hiervan niks te weten……hiervan niks te horen. Ik heb zelf ook nergens een grotere hekel aan dan in mijn slaap gestoord te worden door anderen, die ongegeneerd luidruchtig een nummertje liggen te maken. Maar eh…….ga ik dat dan doen?...... een nummertje maken met haar? Blijkbaar wil ik dt stiekem tòch met deze dikke dame…..maar dan wel heel zachtjes zeker. Ik wil haar wiegen, zoenen….ja dat is wat ik wil.

Eerst ga ik nog even een hompje kaas uit mijn koelkastje halen.....Hollandse boerenkaas: Stolwijker. Nog even in blokjes snijden, heerlijk bij de wijn. Rachel glimt, altijd als ze smult. Ze is vierentwintig ………….eigenlijk wel beetje jong voor mij…………had mijn dochter kunnen zijn; ik ben eenenvijftig……………het leeftijdsverschil is enorm.............mijn dochters zijn ouder dan zij.......als zij dit zouden weten......daar sta ik maar even niet bij stil. We hebben het hier en nu gewoon fijn met elkaar; wat is daar mis mee? Een stelletje worden we toch nooit van ze lang zal ze leven....no way. Volgende week is het over en sluiten; dan is zij weer terug bij haar lieve vriendje in de States en ik bij mijn geliefde echtgenote in Nederland. Rachel gaat daar snel trouwen, met die beroepsmilitair, waar ze smoorverliefd op is.
Ja, dan is alles weer onder controle.....hoewel....

Ze zullen wel boos zijn, onze partners, die van haar en die van mij, als ze te weten komen dat we gezoend hebben, ALS we gaan zoenen. Zeker als ze horen dat we nog getongd hebben ook, ALS we tenminste ook gaan tongen. Razend zullen ze zijn, ze zullen ons haten, denk ik, dan willen ze een tijdlang niks met ons te maken hebben…….misschien willen ze mij en Rachel dan wel afmaken. Gelukkig zitten we dan heel ver bij onze belagers vandaan.

Onwillekeurig leg ik mijn hand halverwege haar bovenbeen, net onder haar opgekropen jurkje. Mijn hand mag daar zijn,want ze streelt die hand en lacht lief naar me......…. met de buitenkant van haar andere hand streelt ze dan mijn wang; ze neigt haar hoofd naar mij. Vergeten is mijn gedachte aan woedende partners, ruw verdrongen door de begeerte. Onze lippen zijn vlug vochtig, tongen voelen, zoeken en spelen met elkaar, nu eens zacht en lief, dan weer woest en wild en heel soms krijgen ze een teder knauwtje. We houden onze kleren aan en maken niemand wakker.......wiegen slechts……wiegen lieflijk heen en weer.

Die nacht lig ik half vijf in bed……en in dat heel korte nachtje heb ik toch nog tijd voor een droom, met Heather in de hoofdrol. Vóór het eind van mijn vakantie poseert ze naakt voor mij.........……weliswaar in een droom……..maar toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten