zaterdag 30 oktober 2010

3. Hans Verstegeren heeft het zowat een half jaar.

Fietsend zijn Hans en ik op weg naar school; 't is een beetje plakkerig weer.
‘Heb jij al geil?’ vraagt Hans.
‘Geil?’ vraag ik.
‘Ja! Geil! Wat er je uit pik komt als je klaarkomt, man. Ik heb het nou zowat een half jaar. Het is wittig….een beetje slijmerig, kleverig en als je veel pindakaas gegeten hebt, smaakt het naar………..nou, Jee, raad eens’
‘Ik weet niet eens wat dat is man....klaarkomen.’
‘Jezus , weet jij nou helemaal niks, Jee’
‘Blijkbaar niet want bij mij komt er alleen maar pies uit me pik.’
‘Heb je nog nooit geil gepompt dan?’
‘Waar heb je dat dan voor nodig?’
‘Nergens voor. Het is gewoon lekker, man. Als je het eenmaal goed kan, geil pompen, spettert er een supertof gevoel door je lijf…..het lekkerste in je eikel, je pik, je buik. Dat gevoel straalt ook uit naar je boven- en onderlijf………………………….flitsend…......en tegelijk met die lekkere gevoelens komt het geil naar buiten.’
‘Hoe weet ik nou of ik het heb? Misschien heb ik het wel helemaal niet, misschien krijg ik het wel nooit, dat kan toch?’
‘Neen, Jee, alle mannen hebben het en alle mannen krijgen het .....op hun twaalfde en het gaat nooit, nooit meer over......heb ik wel es gehoord, tenminste!’
‘Over vier maanden ben ik dertien en ik heb nog helemaal niks!'

We zijn inmiddels bij school aangekomen, zwijgend gaan Hans en ik naar binnen. Allebei weten we dat deze directeur, die altijd met gespitste oortjes en een ultra valse glimlach bij de ingang van de school staat opgesteld, ons gesprek niet op prijs zal stellen.
Een saaie schooldag: boekhouden, handelsrekenen, scheikunde, wiskunde 1. Alleen lichamelijke oefening, twee uren op het sportveld en Frans is leuk. Frans is eigenlijk alleen maar leuk omdat de juf van Frans zo geweldig leuk is. Juffrouw Duifje is een van de weinige vrouwelijke docenten. Ze is fris en praat gewoon met leerlingen;ze durft zich sexy te kleden en komt op de brommer (een Tomos!) naar haar werk. Ze kan aardig maar ook streng zijn. Ze wil dat er rust in de klas is, dat je je huiswerk maakt. Maar als we allemaal een beetje ons best doen hebben we een goedlachse leuke lieve sexy juf aan haar. Toen al nam ik me voor om Frans te gaan studeren na de middelbare school. Ik vertelde het tegen haar en dacht aan haar ogen te kunnen zien, dat ze daar ontzettend blij mee was.

Weinig huiswerk die avond; ga vroeg slapen. Val als blok in slaap. Om 5 uur ’s ochtends al weer wakker. Lig te woelen in mijn bed…….beland op mijn buik …..blijf een tijdje gedachteloos zo liggen………krijg een stijve………schuur met mijn onderlichaam heen en weer over mijn matras…..….in steeds hoger tempo..………….mijn ademhaling versnelt……en dan ontplof een pretbommetje in en rondom mijn pik……………het super preteffect waaiert uit over de rest van mijn lichaam. Zou dit nou 'geil pompen' zijn? Geil, dat zich voor het eerst uit mijn lijf naar buiten wurmt en nu plakkerig aan mijn buik zit …..een vlek is in mijn onderbroekie en aan mijn vingers kleeft. Pindakaas ruik ik niet, hoewel ik dat veel eet; het smaakt naar niks………en mijn lijf…………….mijn lijf vibreert nog .......heel erg rielekst.

Wat als ma straks de kleren wast, dan ziet ze die vlek…………………..ik wil niet dat ze denkt dat ik geil pomp.....doe ik ook niet. Maar toch. Ze zou het kunnen denken. Ik vouw mijn onderbroek zo klein mogelijk op. Leg hem voorlopig even onder mijn kussen. Straks stop ik hem in mijn schooltas; neem hem mee op de fiets en onder weg dump ik wel hem ergens.

(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten