maandag 1 november 2010

5. Hans Verstegeren; Mag dat?

‘Stel je toch niet zo aan, jongen, elke man trekt zich af en een kerel die zegt dat hij het nooit doet liegt dat hij barst. Nu eens verlekkert hij zich aan plaatjes of filmpjes van lekkere wijven; dan weer komt hij klaar door te fantaseren over zijn sappige buurvrouw of kittige collega. Sommige mannen hebben helemaal geen fantasieën of filmpjes nodig, die komen klaar door zichzelf over het hele lijf (dus niet allen hun pik) te masseren…….misschien wel lekker….maar tot op heden nog niet mijn ding.
Trouwens voor homo’s, gaat wat ik net allemaal zei natuurlijk over de buurman en lekkere kerels. Hé, Jeetje……..jij bent toch niet stiekem een homo??’
Ik schrik me de tering. Hans brult dat zo hard in mijn oor en het komt erg rauw op mijn dak vallen. Dan gaat hij me ook nog eens staan kietelen met allebei z’n handen in mijn buik. Ik kan het even niet volgen, hoor, sorry.
‘Hahahaha, nee, natuurlijk niet Jee, ……..ik weet wel dat jij geen homo bent, Jee………..…………….geintje……………moet toch kunnen, hè?’
Nou, Jee, ik ga d’r vandoor, beetje huiswerk maken en jij……houd je een beetje in hè.’
‘Bye.’

Eigenlijk is het gekkenwerk; ik denk dat ik me veel te veel aftrek……….want soms is gewoon het sperma een paar uurtjes op. Ik doe het steeds zo zachtjes mogelijk, met mijn hele lijf onder de dekens. De buurvrouw aan de overkant is een slanke goedlachse Indonesische vrouw; ze is, zevenentwintig jaar. Ze is moeder van vijf kinderen…..waarvan twee gehandicapt. Femmy, heet ze. Eddy, haar man is twintig jaar ouder. Joviale vent. Eddy en ik gaan altijd samen naar de Kuip. Soms ga ik bij hem op bezoek: wat drinken; napraten over voetbal. Kan ik Femmy ook van heel dichtbij zien..…daar gaat het eerlijk gezegd voor mij om. Ze zit dan tegenover me, lacht lief naar me. Heel soms denk ik, dat ze speciaal voor mij nog een knoopje van haar bloesje losmaakt.
Zwaar klote vind ik het, naar Eddy toe, dat ik maar blijf fantaseren over vrijpartijen met Femmy….....Jezus, wat ontzettende schijnheil ben ik toch ……maar hoe ik het mezelf ook verwijt…….……… toch……. blijf ik het doen……….keer op keer op keer. Ik bid dagelijks tot de heilige Maagd Maria (echt, eerlijk waar), dat mijn moeder mij nooit maar dan ook he-le-maal nooit per ongeluk zo heftig trekkend, rukkend, woelend zal bezig zien.
Wat moet ik in godsnaam aan met al dat Goddelijke sperma . Een oud, beetje viezig hemdje, haal ik uit mijn voetbaltas. Ik veeg er steeds mijn pik en mijn buik mee schoon; wrijf het laken ermee droog als ik een beetje te enthousiast heb rondgespoten.
Dat hempie verberg ik onder in een hoekje van mijn kast; daarbovenop mijn voetbalspullen. Ma ziet het daar toch nooit……hoop ik.
Mijn opa (ma’s vader) logeert bij ons thuis………………….ma gaat naar de wc……….daar is haar vader bezig……….………………met zijn broek op zijn enkels………………..in zijn blote kont……. zijn grote dikke piemel masseert hij fanatiek………..zelden mijn moeder zo zien en horen ontploffen……………..opa kan ogenblikkelijk zijn tassen pakken…………..hoe haalt hij het in zijn oude gore hoofd om haar huis op deze wijze te bezoedelen. De boodschap is helder: op masturbatie volgt verbanning.
Sporen dienen te worden verborgen liefst uitgewist. Meestal verdwijnt alle sperma in dat vieze hempie maar de laatste tijd gebruik ik meer en meer een andere effectieve methode: ik vang ‘alle’ sperma met mijn hand op en veeg het af aan het spiraal onder het matras…..de rest (een heel klein beetje nog maar) smeer ik in mijn haar. Het sperma in de spiraal droogt op en fladdert op den duur in vele kleine schilfertjes op de grond en daar wordt het door ma opgestofzuigd.
Het lijkt me sterk dat ze er ooit achter zal komen dat ik, haar oudste, haar allerliefste zoon, gedurende vele jaren het huis talloze malen vaker bezoedelde dan opa eens deed. Haar zoon, haar oogappel, verloochende haar in zijn fantasieën duizenden malen.
De laatste tijd krijg ik, om raadselachtige redenen, vaker dan voorheen te horen welke haarwaters goed zijn tegen roos.

(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten