zondag 18 juli 2010

Charmes (10)

Nog voor we die nacht gaan slapen bel ik met de verzekeringsmaatschappijen van Harrie. Alle schades en ongevallen moeten zo snel mogelijk gemeld worden; ook al is het in het holst van de nacht. Ik geef de details, voor zover bekend, door. De rest mag Harrie t.z.t. zelf afhandelen. Morgenochtend neemt de verzekeringsmaatschappij contact op met het Hôpital Jean Pierre om de mogelijkheid van vervoer naar Nederland te bespreken.
‘Zullen we nog een paar uurtjes gaan slapen?’vraag ik aan Carola.
‘Goed idee’ zegt ze,’ en eh….Ik ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat er niks aan de hand was en is tussen jou en Linda……….ik weet niet wat ik had om zo fel uit te vallen naar Linda, ik heb me al bij haar geëxcuseerd en ze maakt er verder geen punt van.’
Ik zeg dat ik er blij mee ben omdat er werkelijk nooit iets serieus was.
‘Ik heb jou trouwens in die veertig jaar dat we samen zijn nooit eerder jaloers meegemaakt.’
Onder het dunne laken drukt ze zich stevig tegen me aan……we liggen lepeltje-lepeltje …..ze streelt mijn buik, mijn borst, mijn armen , de bovenkant van mijn benen en tenslotte mijn, nu al, keihard geworden pik…...kleine kreunende geluidjes, die langzaam in intensiteit toenemen……….. Ik kan in deze positie niet zo veel……..…….steek mijn been wat naar achteren zodat zij haar benen om mijn bovenbeen kan klemmen….. met mijn linkerhand streel ik wellustig haar stevig sappige billen………dijen …….tsjonge…..dat is veel te lang geleden………. Ze draait zich naar me toe………we zoenen….tongen……lekker heftig……beetje bijten ….niet te hard….ze wurmt zich onder me , pakt mijn pik en wil hem in haar kutje schuiven. Ze voelt dat die niet hard meer is…….zo krijg ze hem er nooit in. Ze waagt er nog een korte snelle massage aan ...........
’Stop maar, meisje, ’ zeg ik, ‘het heeft nu geen zin meer, stop maar, heel lief van je maar hij wordt toch niet meer hard.’
‘’t Komt denk ik doordat Linda in dat kamertje hiernaast ligt, ………die muren hier zijn net van bordkarton…..ze kan alles woordelijk horen ………ik kan nu eenmaal niet met je vrijen als er anderen meekijken of meeluisteren……..’ fluister ik, terwijl ik van Carola af schuif.
‘Okee!’ zegt Carola, ‘daar heb ìk nou gelukkig he-le-maal geen last van, jongen’…… met haar linkerhand streelt ze haar kleine stevige borsten, af en toe bevochtigt ze met wat speeksel haar duim en wijsvinger en speelt dan met haar tepels ,die langzaam groter en stijver worden…….ze kreunt van genot…………… met de middelvinger van haar rechterhand prikkelt ze met snelle korte draaiende bewegingen haar clitoris………….. met haar hele lijf maakt ze kronkelende bewegingen, die alsmaar heftiger worden…………haar ademhaling.......steeds onregelmatiger. .. ...... haar kreunen klinkt luider en luider(‘rustig,’ zeg ik, ‘rustig, het hoeft toch niet zo luidruchtig, meisje……………. sssssst’)………….……tot zij met het slaken van enkele gruwelijk angstaanjagende oorverdovende kreten klaar komt.
‘Heb je het gehoord, Linda?!’, schreeuwt Carola, een beetje ordinair voor haar doen, als ze aan haar cool-down bezig is.
‘Ja, natuurlijk trut,’ ik denk dat iedereen hier in dit bungalowpark gelijk wakker is.
Maar het klonk heel goed, Carola……..ik vraag me alleen af, waarom je tegenwoordig jezelf ligt klaar te maken………… kan dat mannetje van jou het niet meer?’
‘Hoe weet je nou dat ik mezelf lig te helpen, Lin.’’
‘Nou gewoon, dat weet ik………. omdat een vent het niet voor elkaar krijgt om zijn meisje zo lekker uitbundig klaar te krijgen ……….vandaar, Carola, dat ik dat weet’.
Ik draai me op mijn andere zij, aai Carola nog even over haar bolletje en…….weet zeker dat ik heel snel in slaap zal vallen.

wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten